Een verzamelbox of een aparte map voor alle digitale facturen is de oplossing

Voor de aangifte omzetbelasting is niets belangrijker dan het verzamelen en bijhouden van de facturen. Met enkele simpele tips is het bijhouden van de administratie makkelijker dan ooit.

Ondernemers raken regelmatig facturen kwijt

Ondernemers raken regelmatig facturen kwijt omdat deze niet apart worden opgeslagen of niet gezamenijk worden verzameld. Drie maanden later is het dan niet altijd even handig om facturen van een paar maanden terug direct te achterhalen. Men raakt ze gewoon kwijt. Hieronder treft u enkele tips om de administratie van uw bedrijf op een succesvolle manier bij te houden en over te dragen aan uw boekhouder of belastingadviseur.

belastingadviseur Arnhem

Bij Boga maken we alles makkelijker dan dat het is

Bij Boga maken we alles makkelijker dan dat het is. De klant mag de facturen op allerlei mogelijke manieren afgeven zoals hij of zij dat wenst. Of het nu om een schoenendoos gaat of een usb-stick, alles is welkom. Zolang het maar wordt geleverd.

  • Bewaar inkoop- en verkoopfacturen op een vaste plek
  • Sla alle digitale inkoop- en verkoop op in een herkenbare map in uw mailbox
  • Stuur de facturen direct door naar de boekhouder

Natuurlijk moeten hierover afspraken gemaakt worden met de boekhouder. Heeft u vragen over het verwerken van uw administratie of wilt u advies over uw btw aangifte neem dan contact op met een van de adviseurs van Boga administratie en belastingadviseurs.

Arnhemse boekhouder